Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Roger Dawson: Nyerő tárgyalási taktikák
Roger Dawson Nyerő tárgyalási taktikák című könyve megváltoztatta az üzletemberek tárgyalásokhoz való hozzáállását. A nyer/nyer gondolkodásmód – vagyis egy mágikus harmadik megoldás keresése, amelyben mindenki nyer, és senki sem veszít – könnyen naiv és sikertelen próbálkozásnak tűnhet a mai kemény üzleti környezetben. Ebből a könyvből azonban megtanulhatod, hogyan szerezz meg bármit, amit szeretnél, miközben meggyőzöd a másik felet arról, hogy ő is nyert.
A harmadik kiadás teljesen megújult, tükrözve a mai üzleti világ változó dinamikáját. Az új, valamint a bővített fejezetekben például a következő témakörökről olvashatunk:
|
Vélemények a könyvről: |
„Alig tudom elhinni! Végre egy könyv, amely ütős üzleti tanácsokat ad, mégis lebilincselő olvasmány. Elképesztő!”
Og Mandino
„Olvasmányos és szórakoztató könyv, amelynek ismeretét mindenkitől meg kellene követelni, aki emberekkel foglalkozik. Csak ajánlani tudom.”
Ken Blanchard
„Roger Dawson nagyszerű könyve valódi segítséget jelent ahhoz, hogy megteremtsd és továbbfejleszd magadban az egyik legfontosabb készséget, ami az életre szóló sikerhez szükséges.”
Anthony Robbins
|
Tartalom: |
BEVEZETÉS Mi a nyerő tárgyalás?
ELSŐ RÉSZ - A nyerő tárgyalási játszma
Megnyitási taktikák
1. Követeljünk többet, mint amennyit el akarunk érni
Középjáték taktikák
7. Mit tegyünk, ha olyannal tárgyalunk, aki nincs felhatalmazva a döntésre?
Végjáték taktikák
14. Jó fiú/Rossz fiú leosztás
Etikátlan taktikák
19. A mézesmadzag
Tárgyalási alapelvek
26. Vegyük rá a másikat, hogy először ő tegyen ajánlatot!
MÁSODIK RÉSZ - Nehéz tárgyalási problémák megoldása
34. A közvetítés művészete
HARMADIK RÉSZ - A nyomásgyakorlás eszközei
37. Az idő nyomása
|
A szerzőről: |
Roger Dawson, a Power Negotiation Istitut (Nyerő Tárgyalás Intézet)alapítója, egyike az ország legkiválóbb szakértőinek a tárgyalás művészete terén. A Success magazin szerint ő „Amerika első számú üzleti tárgyalója”. Hivatásos előadóként 1982 óta beutazta a világot és üzleti vezetők ezreit tanította arra, hogy nyerő tárgyalóként hogyan növeljék profitjukat. Részt vett számos óriáscég - mint például a General Foods, a General Motors, a Xerox, az IBM, a Harvard Medical School - felsővezetőinek képzésében. |