Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Al Ries, Jack Trout: Pozicionálás - Harc a vevők fejében elfoglalt helyért
"Nagy segítség mindazok számára, akik marketinggel foglalkoznak, legyen szó termékről, szolgáltatásról vagy karrierépítésről. Fantasztikus!"
The Sales Executive
"Al Ries és Jack Trout könyve kötelező olvasmány minden igazgató és minden marketingmenedzser számára. Egy kezünkön megszámolhatjuk azokat, akik már mesterei a bemutatott elvek alkalmazásának. (Magam már háromszor olvastam a könyvet, de még mindig nem vagyok biztos, hogy már e mesterek közé tartozom.)"
J. Jeffrey Campbell
"A Pozicionálás az egyik legfontosabb könyv, amit a kommunikációról olvastam. Ajánlom mindenkinek, aki a témával foglalkozik."
Spencer Johnson, M.D.
|
Tartalom: |
Bevezetés
1. Mit jelent a pozicionálás? 2. Támadás a fejekben elfoglalt helyért 3. Behatolás a koponyába 4. Koponyánk kis létrafokai 5. Nem juthatsz innen oda 6. A piacvezető pozicionálása 7. Egy piacvezető pozicionálása 8. A verseny átpozicionálása 9. A név ereje 10. A névtelenség csapdája 11. A potyautas-csapda 12. A lineáris választékbővítés csapdája 13. Amikor működik a lineáris választékbővítés 14. Egy cég pozicionálása: a Xerox 15. Egy ország pozicionálása: Belgium 16. Egy sziget pozicionálása: Jamaica 17. Egy termék pozicionálása: Milk Duds 18. Egy szolgáltató pozicionálása: Mailgram 19. Egy Long Island-i bank pozicionálása 20. Egy New Jersey-i bank pozicionálása 21. Egy síparadicsom pozicionálása: Stowe 22. A katolikus egyház pozicionálása 23. Önmagad és karriered pozicionálása 24. Saját vállalkozásod pozicionálása 25. Hogyan játsszuk a pozicionálási játékot?
|
A szerzőkről: |
Al Ries és Jack Trout az Egyesült Államok talán legismertebb marketingszakemberei. New York-i székhelyű cégük, a Trout &Ries Inc., olyan vállalatoknak dolgozott, mint a Burger King, a Chase Manhattan, a Citicorp, a Digital Equipment, az IBM, a Paramount. |